Limba RomanaLimba Engleza
     
Organizare EvenimenteOrganizare Evenimente CongreseDespre Event Consulting Organizare EvenimenteGalerie Foto EvenimenteContact Event Consulting
 
 
   
 

Links

 
 
 

 

CINE SUNTEM ?

Agenţia Event Consulting este lider pe piaţa organizărilor de evenimente medicale din România:

  • cel mai mare număr de evenimente medicale organizate;
  • cel mai mare număr de participanţi;
  • soft special conceput pentru organizarea evenimentelor – EventManager;
  • sistem propriu de cazare online în timp real – EuCazare.
     

SERVICII OFERITE

Conform principiului nostru: “oriunde..oricând..orice..dar nu oricum..”, fiecare eveniment de care ne ocupăm îl tratăm asemeni unui eveniment propriu, adică ne implicăm în tot ceea ce ţine de acesta, astfel încât clientul nostru devine invitat la propriul eveniment.

Oferim:

  • consiliere privind evenimentul: alegere locaţie de desfăşurare, perioadă, public țintă, propuneri pentru invitaţii, materiale promoţionale, etc;
  • pregătire eveniment: tipărire şi distribuire invitaţii, înscriere electronică a participanţilor, promovarea evenimentului, execuţie materiale necesare (mape, pliante, ecusoane, rezumate, etc);
  • întocmire şi depunere documentaţie pentru obţinerea creditelor EMC de la CMR;
  • logistică eveniment: săli de conferinţe, sonorizare, filmare, traducere simultană, servicii copiere, fax, internet, etc;
  • secretariat pentru: înregistare participanți, distribuire materiale, eliberare diplome, informaţii, etc;
  • cazări, mese, transport (avion, tren, autocar, microbus);  
     

BAZA LOGISTICĂ  PROPRIE

EventManager – soft  propriu conceput pentru organizarea de evenimente care permite:

  • print automat şi expediere (poştă sau e-mail) a invitaţiilor utilizând o bază de date;
  • înscrierea electronică a participanţilor;
  • generarea automată a confirmării de înscriere;
  • generarea automată a facturii proforme cu posibilitatea de plată online, cu card bancar ;
  • înregistrarea rapidă a participanţilor la eveniment, inclusiv autoînregistrare prin scanarea confirmării de înscriere;
  • print pe loc a ecusonului  pentru participanţi;
  • print pe loc a diplomei de participare;
  • generare şi analiză a bazei de date cu participanţii la eveniment;
  •  

SEV Sistem Electronic de Validare – sistem propriu, pe bază de carduri magnetice, conceput să monitorizeze durata de participare în sălile de conferinţe a fiecărui participant, util la eliberarea creditelor pe baza timpului efectiv de prezență la eveniment. 

Portal de cazare online în timp real – soft propriu pe baza căruia se pot face rezervări online la hotelurile recomandate pentu eveniment, participantul primind automat o confirmare a rezervării ce poate fi achitată online prin card bancar.

Sistem de plată electronic al tuturor plăţilor necesare pentru a participa la eveniment.

Minitipografie – aparatură proprie pentru tipărirea materialelor de conferinţă – programe, broşuri, invitaţii, volum de rezumate, printare şi inscripţionare CD/DVD, etc.

Logistică pentru conferinţe:

  • proiectoare;
  • ecrane de proiecţie;
  • plasme;
  • sisteme de sonorizare (boxe, microfoane, amplificatoare, etc.);
  • laptop-uri;
  • imprimante;
  • aparatură internet wireless;
  • panouri magnetice pentru postere.

Logistică transport – autoturisme, microbuse, pentru asigurarea serviciilor de navetă (aeroport – hotel – centru de conferinţă)

Spațiu de depozitare  pentru materiale înainte şi după evenimente.

Logistică secretariat – laptop-uri, imprimante, scannere, acces internet.

Toate serviciile prezentate mai sus sunt coordonate de personal cu experiență în organizarea de evenimente.


Prin alegerea firmei Event Consulting, dumneavoastra deveniți invitat la propriul eveniment.